Lige siden Kasper Ulrich selv stod i virksomhedens fysiske butik, har den været et omdrejningspunkt for firmaets udvikling

AALBORG: - Gedigen kraftpræstation!

Sådan indleder den administrerende direktør for Shaping New Tomorrow, Kasper Ulrich, et LinkedIn-opslag. Det er beskrivelsen af den arbejdsindsats, som butiksmedarbejderne i Aalborg og landets andre Shaping New Tomorrow-butikker har udført.

Han og medstifterne hylder, at deres fysiske butikker har gennemgået en måned, der målt på antallet af kunder, konverteringsraten og omsætningen har slået alle rekorder.

Det glæder Kasper Ulrich, da det kommer både kunderne og produkterne til gavn, fortæller han.

- Lige siden vi stiftere selv stod i butikken, har det været vigtigt for os med de fysiske butikker. De fysiske butikker kan tilbyde en service og oplevelse, som vi ikke kan tilbyde virtuelt eller online, uanset hvor meget vi så end ville det, siger Kasper Ulrich.

- Samtidig drager vi fordel af kundernes input. Det er i butikkerne, vi for alvor forstår, hvad kunderne mangler og efterspørger, både blandt de eksisterende produkter og de produkter, som vi endnu ikke har i vores sortiment.

Kundebesøg bliver til nye produkter

Stifteren fortæller, at inputtene bliver samlet i en innovationspulje. Når inputtene er blevet vurderet og bearbejdet, ender mange af dem med at blive fornyelser af eksisterende produkter eller helt nye produkter som led i virksomhedens produktudvikling.

Det har Shaping New Tomorrow hidtil haft stor succes med, hvilket kan aflæses af deres varesortiments udvikling.

- For tre år siden havde vi et varesortiment på 60 produkter. For et år siden havde vi 150 produkter, og i dag er vi oppe på 300, så det går stærkt, fortæller Kasper Ulrich.

Derfor er den administrerende direktør heller ikke tilbageholdende overfor at afsløre, at der er flere nye produkter på vej.

- Om der er nye produkter på vej? Det korte svar er ja.

Prisvindende milliardvirksomhed

Udover markante regnskaber kan de tre stiftere fra Støvring bryste sig af fornemme priser.

I slutningen af 2021 vandt de Børsens pris, Årets Gazelle, der uddeles af erhvervsavisen Børsen til den virksomhed, der har haft den største vækst i de seneste fire år. I begyndelsen af 2022 vandt virksomheden prisen EY Entrepreneur Of The Year 2021 i kategorien Export and Globalization.

Senere på året kunne InsideBusiness berette, at virksomheden skulle være til salg for i omegnen af en milliard kroner. Den historie gav Kasper Ulrich dengang ikke meget for.

- De kunne have skrevet den samme historie for to år siden. Vi er ikke i gang med at sælge vores selskab. Vi er en vækstvirksomhed, og så er det naturligt, at man proaktivt undersøger mulighederne for finansiering af fremtidig vækst, sagde Kasper Ulrich dengang til Nordjyske.

Del på Facebook Del på Twitter Del på mail
Annonceret indhold
Henter...