Hungry søger 200 bude som led i massiv oprustning

AALBORG: Hungry i rekrutteringsoffensiv i Aalborg – søger 200 bude som led i massiv oprustning med egen udbringning

Take away portalen Hungry, der for nylig fik en kapitaltilførsel på 52 millioner kr. opruster nu massivt i Aalborg. Flere hundrede nye Hungry-bude klædt i grønt indtager bybilledet i Aalborg over de næste måneder, samtidig med, at aalborgenserne kan se frem til et dobbelt så stort udvalg af mad og restauranter på hungry. Det skriver de i en pressemeddelelse.

Hungry ruller nu egen logistik- og udbringningstjeneste ud i Aalborg, så det i fremtiden er Hungrys egne bude, der står for leveringen af take away til aalborgenserne. Et tiltag, der ifølge stifter Morten Larsen genererer hurtigere og mere præcise leveringstider og derfor også tiltrækker flere typer af restauranter, så madudvalget bliver større og mere varieret i Aalborg.

- Planen for vores offensiv i Aalborg med egen udbringning er køreklar – aalborgenserne kan glæde sig over, at de nu kommer til at få minimum et dobbelt så stort madudvalg og fra alle typer af restauranter, når de bestiller take away via Hungry. Vi har allerede indgået samarbejde med 35 nye restauranter, fortæller Morten Larsen.

Han pointerer, at det større udvalg samtidig betyder, at det ikke længere kun er de mere klassiske typer af take away som burgere, pizza og sushi, der er på menuen. Med flere klassiske cafeer og restauranter, herunder også de mere eksklusive, koblet op på Hungry app’en, så følger der også et bredere udvalg af mad.

En af de restauranter i Aalborg, der har indgået et samarbejde med Hungry om udbringning er burger kæden Burger Shack. Her er partnerskabet med Hungry og koblingen til en af de mest moderne og effektive udbringningstjenester helt afgørende for, at Burger Shack kan løfte oplevelsen for de kunder, der ønsker maden leveret direkte til døren.

- Vi skal koncentrere os om det vi er gode til, nemlig at lave burgere. Ud over Hungry har en attraktiv pris, så betyder partnerskabet også, at vi via Hungry appen bliver synlige for flere kunder og derved når bredere ud. Derudover bliver vi en del af Hungrys, automatiserede udbringningsplatform, så vi kan levere hurtigt og præcist. Det er essentielt i dag, hvis du vil levere take away til dine kunder, siger Morten Pedersen, direktør og partner hos Dining Six, der driver og ejer Burger Shack.

Hungrys udbringningsplatform beregner automatisk leveringstiden ud fra madtyper, travlhed i restauranterne, trafikale forhold samt vejrforhold.

- Ud over vi nu kommer til at kunne tilbyde et dobbelt så stort udvalg af retter, så kan vores kunder i Aalborg nu også følge deres bestillinger live, så de på minuttet ved, hvornår Hungry-buddet ringer på døren – det løfter hele kundeoplevelsen ved at bestille take away, og er derfor også helt afgørende for at vi kan skalere antallet af brugere og restauranter på Hungry, forklarer Morten Larsen.

Stor rekrutteringsoffensiv i Aalborg

Med Hungrys moderne og automatiserede udbringnings-setup i gang med at blive rullet ud i Aalborg, så sender den landsdækkende take away portal allerede 8. marts de første bude på gaden og er derfor i øjeblikket i gang med en større hvervekampagne.

- Vi er i fuld gang med at rulle konceptet ud i Aalborg, og vi forventer at sende de første ca. 60-70 bude på gaden her i starten af marts. Efterhånden som vi skalerer op over de kommende måneder ansætter vi løbende flere medarbejdere, og vi regner med at skulle ansætte i alt ca. 200 bude, når vi kører på fuld styrke i Aalborg, fortæller Morten Larsen.

Hungry leverede i 2020 mad for mere end 375 millioner kr. Flere end 2000restauranter er i dag koblet op på Hungry, men ambitionen er at samarbejde med flere end 3000 restauranter i Danmark i løbet af en kort årrække

Del på Facebook Del på Twitter Del på mail
Henter...