Morten Grabowski Kjær lår bliver i disse dage dekoreret med tatoveringer af virksomhedslogoer. Her er han fotograferet, før han fik de første tuscher.
Livet her

Se tuscherne: Morten fra Luksusbaby har fået de første logoer tatoveret på låret

Men han lægger gerne hud til endnu flere, selvom konkurrencen er slut

30. november 2022 kl. 20:04

AALBORG: Morten Grabowski Kjær, ejer og CEO hos Luksusbaby A/S, ofrer gerne huden på låret, hvis det kan skaffe penge til sygdomsramte og sårbare børn.

For nylig sikrede han Luksusbaby en andenplads i CoolUnites konkurrence SuperDysten ved at sælge sit højre lår til virksomheder, som ville betale for at få tatoveret deres logoer på ham. 

CoolUnite er en velgørenhedsfond, der arbejder for at støtte, udvikle og styrke sårbare, sygdomsramte og udsatte børn.

Morten Grabowski Kjær solgte 20 tatoveringer for 15.000 kroner stykket, og det gav en indtjening på i alt 300.000 kroner, som han donerede til fonden.  

Sådan ser de første tatoveringer ud.

Vil måske gå efter millionen

Nu overvejer han at stile endnu højere.

- Jeg er begyndt at tænke stort, siger han.

- Det gik jo forholdsvis nemt med at få indsamlet de 300.000 kroner, så jeg er begyndt at overveje, om jeg skal gå efter en million kroner, siger han.

Han fortæller, at virksomhederne er blevet ved med at henvende sig til ham med forespørgsler efter, at SuperDysten sluttede, og han har da også allerede indgået aftaler om flere nye tatoveringer.  

- Og jeg tror, at jeg kan få endnu flere tatoveringer, hvis jeg vil. Faktisk har jeg indtryk af, at det mest er op til mig selv, hvornår jeg siger, at nu har jeg ikke plads til flere, siger han.

Det indsamlede de i SuperDysten

  1. Købmand Hans-Jørgen Juhl: 401.000 kroner
  2. Luksusbaby: 300.000 kroner
  3. Bodenhoffs Bageri: 242.000 kroner
  4. Gardin Lis: 103.300 kroner
  5. Fit og Sund: 86.222 kroner
  6. Solteq: 38.850 kroner

75 tatoveringer

Han har endnu ikke besluttet, hvor højt han vil skrue ambitionsniveaet op, for en indsamling på en million kroner vil betyde, at han skal have hele 75 virksomhedslogoer tatoveret på sin krop - og det er vel at mærke udover de 20 virksomhedslogoer, han solgte om i forbindelse med SuperDysten. 

Selvom hvert enkelt logo ikke er større end en to-krone, vil sådan et stort antal uvægerligt lægge beslag på en hel del hud.

- Ja, med så stort et antal skal begge mine lår i spil, siger Morten Grabowski Kjær.

- Men så længe tatoveringerne sidder på lårene og ikke andre steder, så er det helt fint med mig. Så fortryder jeg dem ikke, siger han.

Han har indtil videre fået tatoveret fem af de 20 logoer, han solgte i forbindelse med konkurrencen, og resten følger i den nærmeste fremtid.

Virksomheder eller privatpersoner, der vil forhøre sig om mulighederne for at købe en tatovering på Morten Grabowski Kjær, er velkomne til at kontakte ham på morten@luksusbaby.dk eller på Facebook.

Morten Grabowski Kjær smed bukserne på sin Facebookside og viste størrelsen på en tatovering, da konkurrencen gik i gang.
Annonceret indhold

Nyeste